2013-04-09

Efter 7 dar är magen borta!

.... det är magi ..... men sant! 7 dagar med kickstarten som är en strikt GI variant. Jag dricker ett fettkaffe varje dag samt de dagar jag tränar blir det även en grön drink. Kolhydratsmagen försvinner, kläderna sitter lösare och jag mår bättre. Denna gång har jag undvikit vågen. För att jag vet att jag gick upp under semestern och veckorna efter då jag var fast i socker och kolhydratsmat (igen). Vågen hade gjort mig så ledsen och jag hade tröstätit upp mig ännu fler kilon. Nu skiter jag i vågen och bara kör i stället. Kläderna visar ju att det går i rätt riktning. I kväll blir det Indoorwalking och igår var det CXworks. Det blir 5 pass i veckan nu och jag är STOLT över det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin